prati nas: 

Tražiš posao? kolekTIRV i Trans Mreža Balkan trebaju pomoć s papirologijom!

17. velj 2021.

U nastavku teksta pročitaj više o poslu koji ćeš raditi ako te zaposlimo, što nam je bitno za to radno mjesto i što ćeš dobiti radeći s nama. 

U slučaju da ti se sviđa što vidiš, popuni ovu prijavu najkasnije do 05.03.2021.. 

U prijavi ćeš nam uz svoje osobne podatke priložiti svoj životopis i odgovoriti na neka pitanja vezana uz posao koja ćemo koristiti u selekcijskom postupku. 

Posebno potičemo da se prijaviš ako pripadaš marginaliziranim skupinama, ako si interspolna osoba, seksualna_i radnica_k, rodno varijantna/queer osoba, žena, trans osoba, izbjeglica, Rom_kinja ili pripadnik_ca druge rasne ili etničke manjine, osoba s invaliditetom, osoba koja živi s HIV-om, ne-hetero osoba (bi, homo, asex/aro, pan...)... 

 

Za dodatna pitanja, piši nam na posao@kolektirv.hr.

 

Opis posla:

- priprema, održavanje i arhiviranje dokumentacije (printane i elektroničke; uključuje razne odluke, ugovore, zapisnike, račune, godišnju inventuru i drugo)

- arhiviranje ulazno/izlazne pošte (uključujući i odlaske do pošte po potrebi) te informiranje tima o istoj

- vođenje podataka o zaposlenima (evidencija o radnom vremenu, slobodni dani, godišnji odmori, matična evidencija zaposlenih)

- vođenje ureda i nabava (evidentiranje potreba i naručivanje i/ili odlazak u kupovinu uredskog materijala i materijala za program)

- priprema financijske i druge dokumentacije,komunikacija s knjigovodstvom u suradnji s ostatkom tima

- vođenje logistike za pojedine aktivnosti u dogovoru s ostatkom tima

- priprema financijskih izvještaja, financijsko planiranje i sudjelovanje u prikupljanju sredstava i prijavama na natječaje za financiranje rada udruga, a sve u suradnji s ostatkom tima

- praćenje zakonskih i donatorskih administrativno-financijskih obaveza i kontinuirano usuglašavanje rada udruga s tim obavezama, u dogovoru s ostatkom tima

Ti nam trebaš ako:

- si osoba koja je organizirana, snalažljiva, ima oko za detalje i koja će nam olakšati muke s papirologijom. 🙂 Bilo bi super i da voliš raditi u opuštenom, prilagodljivom timu koji vodi brigu kako jedni o drugima, tako i o sebi i svojim odgovornostima

- imaš iskustva s vođenjem administracije, pogotovo u udrugama ili možeš u jako kratkom roku naučiti puno stvari 🙂

- si osoba voljna proširiti i unaprijediti navedene zadatke i svoje znanje, a time  doprinijeti razvoju udruga, sukladno potrebama i financijskim mogućnostima kolekTIRVa i TMB-a

- imaš iskustva u vođenju financija ili barem znaš ponešto o tome i ne bojiš se učiti, plan nam je proširiti ovu poziciju i na samostalnije vođenje financija kada nam kapaciteti to omoguće

Što ćeš dobiti:

- sigurno i podržavajuće okruženje koje njeguje poštivanje različitosti i u kojem ćeš imati priliku stjecati nova i razvijati postojeća znanja uz tim s kojim ti nikad neće biti dosadno i koji će se maksimalno prilagoditi tvojim potrebama, ali očekivati i da se ti prilagodiš drugima koliko je to moguće 

- zaposlenje na puno radno vrijeme (60% kolekTIRV, 40% TMB) na neodređeno (6 mjeseci probni rok)

- bruto iznos plaće po dogovoru, ovisno o iskustvu i mogućnostima udruga; očekivani bruto iznos plaće je do 6,650kn s mogućnosti povećanja sukladno osiguranim financijama (na čemu ćemo skupa raditi) 

- razne druge bonuse i dodatke ovisno o uvjetima i financijskim mogućnostima udruge - trošak lokalnog prijevoza, prehrane i sl. 

- prilike za dodatno educiranje i usavršavanje, ovisno o tvojim  potrebama i potrebama udruga, , kao i o dostupnosti vremena, odgovarajućih programa i eventualnih financijskih sredstava za edukacije

PITANJA I ODGOVORI:


1. Da li je predviđeno da se radi online ili u uredu kolekTIRVa/TMBa?


Za sada bi po dogovoru rad mogao biti i online, ali to bi bilo samo privremeno (npr. prvih 1-2 mjeseca). Kasnije bi se mogao dio posla raditi online, ali bi se redovno (bar 1 tjedno, a vjerojatno i češće) trebalo dolaziti i u ured koji je u Zagrebu. To je primarno iz razloga što je ključno da se redovito vodi ured/logistika/pošta i arhiviranje dokumentacije koju je zakonski nužno imati u printanom obliku. Ostalo je fleksibilno i po dogovoru, dok god se svei trudimo da se posao odvija kako treba, prilagođavamo se jednie drugima maksimalno.


2. Da li se mogu prijaviti osobe iz drugih država (BiH, Srbija i sl)?


Teoretski mogu, s tim da nam je bitno da ili već poznaješ administrativni/financijski i s njima vezani pravni okvir za udruge u Hrvatskoj, ili da se možeš brzo u tome snaći i naučiti šta treba. Također nam je poprilično bitno i hitno imati osobu što prije, pa bi nam idealno bilo da već imaš radnu dozvolu za Hrvatsku ili hrvatsko državljanstvo. No, ako ispunjavaš ostale uvjete, i misliš da se možeš brzo snaći u moru hrvatske administracije za udruge, možeš se javiti i ako nemaš RH državljanstvo ili radnu dozvolu, pa ako si baš ti odgovarajući_a za ovu poziciju, potrudit ćemo se da skupa riješimo i sve oko radne dozvole i preseljenja.

crossmenu